Τετάρτη 20 Μαΐου 2015

Brushegg από Aliexpress

Brushegg
Αυτό εδώ είναι μια χρήσιμη μαλακία από αυτά που στα μαγαζιά το βλέπεις 15 ευρώ και έρχεται ο Θειος Ali και σου φτιάχνει τη μέρα.
Όταν με έβαφαν για το γάμο, η μακιγιέζ με ρώτησε κάθε πότε πλένω τα πινέλα μου και με τι.. Ε εγώ τα βάζα στο πλυντήριο 3-4 φόρες. Είμαι τραγική το ξέρω. Μετά το γάμο, με ηρεμία φώναξα την μαντάμ που με βαψε να μου κάνει ένα καλό ξεκαθάρισμα στα καλλυντικά μου. Πέταξε κραγιόν που τα χα από φοιτήτρια και μου πέταξε και σχεδόν όλα τα πινέλα. Αγόρασα καινούρια από το Aliexpress αλλά βγήκαν μάπα οπότε δεν σας τα συστήνω. Αντ αυτού σας λέω να πάρετε το brushegg και να καθαριζετε τα πινέλα του μακιγιάζ με λίγο σαμπούαν παιδικό και λίγο σαπουνάκι dettol μέχρι να σταματήσουν να βγάζουν χρώμα!

ΥΓ. Το έχω βρεί τυχαία μετά την αγορά και πιο φθηνά..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου